Vaken

Har varit vaken ett tag. J ligger fortfarande i sängen även om jag inte tror han sover. Ville gå ut och säga ett par väl valda ord till personen som körde lastbilen som tar emot allt glas från Scandic här bredvid kl 05:30!! Men var lite för trött.. Hur kan man ens tro att det är ok att tömma en glasbehållare i en lastbil i ett bebott område så tidigt på morgonen? Samma sak med sopbilen. Måste den komma vid 6?

Nåja, tror jag vaknade lite tidigt idag för att jag har resfber. Fast jag inte borde. Allt packades klart igår dvs allt under kontroll. Idag ska jag bara gå igenom packningen igen och se om jag kan plocka bort ytterligare något.. Ska ha ett minimum med mig. Tror det finns en klänning som kanske ryker idag..

Får se om jag ska växla in mer pengar idag också. Tycker det är så fult att det ibland finns uttagsavgifter och att växelkursen blir så mycket sämre om man tar ut med kort utomlands. Vill inte göda bankerna mer än man redan gör!

Nä, om man ska gå in och hoppa lite i sängen så man får lite sällskap. Kanske ska vara lite snäll också och sätta på kaffe? Hmm, det får jag nog fundera på.

Iaf, ha det riktigt skönt i två veckor framöver, tveksamt om jag kommer blogga som ni förstår. Hörs i slutet av juli!
//T

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha det helt underbart Therese!

Postat av: Kim

Åh, vad härligt låter (inte glassbilen då men...). Hoppas ni får en kanonfin semester. Ser fram emot massor av bilder!

2008-07-09 @ 11:23:09
URL: http://skogsraas.blogspot.com
Postat av: Therese

Tack Hanna!

Kim: Ska försöka återskapa din bild med en pocket och ett glas rosé fast med fransk anda :-)

2008-07-09 @ 12:41:03
URL: http://kdchicks.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Enjoy semestern Therese!! Kram från K

2008-07-11 @ 22:49:35
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Ulle

Grattis grattis, i efterskott! Kram, hoppas att du har det bar i Frankrike!

2008-07-24 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback