Helgens grill

Som jag skrev tidigare försökte vi i lördags få hit några av våra kompisar för att grilla men ingen kunde. Nåväl, det här är vad de missade!

 Min egenkomponerade drink. Jag har lite poblem med at döpa den då jag vill ha in alla orden: Fizzy, Pink, Twist och Lemon. J:s drink (ej på bild) heter Balcony Breeze

 Grill in action. Jag skötte det kvällen till ära.

 Det färdiga resultatet. Jag kan med att säga att det var väldigt gott fast jag gjort det själv :-)

 Sommarbalkongen från utsidan. Försök att bortse från J:s piké på vädring...

 Min (okej då, vår) älskade balkong från insidan. Behöver någon lite sockerärtor, sallad eller tomatplantor är det bara att komma förbi. Jag var inte förberedd på att alla fröerna skulle gro.... Det har aldrig hänt innan. Då får jag vara glad för en eller ett par groddar...

Så där ja! Tror ni någon kommer att tacka nej till sommardrinkar och grill hos oss något mer? Nej, inte jag heller!


//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback