Kan de göra så här!?

Ja, de kan de. Det vet jag redan. Men jag vill verkligen inte bli inkommenderad till att ha beredskap på söndag!! Det innebär att jag sitter i en fönsterlös bunker i åtta timmar!! Dessutom får jag inte ut någon ledig dag av det hela som man får i vanliga fall eftersom jag får ihop min veckovila ändå!!! Buhäää!!! Men det kan tydligen kompenseras lite iaf så jag tex kan åka tidgare hem till mamsen nästa helg. Men men, jag skulle fundera över lunchen . Ja, ja får se om det hittas någon annan lösning. SOm min chef påpekat till den som vill kommendera in mig så jobbade jag 28 timmars övertid förra veckan...
Håll tummarna för mig att jag också kan ligga i Sandgrundsparken i helgen!!
//T

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag håller alla tummar och tår jag har :)

Postat av: Kim Jong Il

Måste ju kännas extra fånigt när det är så himla onödigt.

2008-06-05 @ 13:12:54
URL: http://hitleresque.blogspot.com
Postat av: Therese

LÄget är 50/50 just nu... Jag håller också tummarna. Även om jag inte går på festen på lördag aknske jag vill dricka några sommardrinkar iaf. Men det blir ju omöjligt eftersom jag ska vara på plats på jobbet kl 08:00...

2008-06-05 @ 16:02:57
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback