Knyta ihop påsen

Idag är det de sista midsommarförberedelserna. Dags att knyta ihop den påsen. Ska åka ut redan idag till stugan. Känns lite dubbelt för jag hade gärna sovit hemma en natt till. Men då hade jag bergis försovit mig. Måste städa lite hemma också innan vi åker. J är inte riktigt med mig på det spåret. Så om du läser nu J så SKA vi städa innan vi åker. och skyll inte på min ynka resväska som råkar ta upp en och en halv kvadratmeter i hallen, det är ändå inte just den ytan som är värst!

Oj, det där kändes bra! Nu är det dags att sätta igång och förbereda lite inför resan till Kosovo nästa vecka. Dessutom ska vi idag få veta om vi även i den nya myndigheten får vara kvar här i K-hamn, flytta till Karlstad eller någon annanstans. Stället dallrar av nervositet kan jag säga!
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback