Måndag igen och lax på rummet

Då är det måndag igen. Dagen har gått riktigt fort måste jag säga. Och egentligen kan man säga att det är tisdag idag eftersom man är ledig på fredag.

Det luktar lax på mitt kontor idag. Ja inte bara på kontoret utan i min väska och om fingrarna också. Hade med mig ett laxpaket i folie som matlåda och det hade läckt lite. Förhoppningsvis så är lukten borta tills imorgon. Jag får väl se det lite positivt och drömma mig bort till Hönö och sommarstugan varje gång en lite pust av fiskdoft drar förbi näsan...
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Laxdoft är inte fy skam. Älskar lax. Mums.

Postat av: Therese

Det var mums ihop med lite potatissallad!

2008-06-16 @ 18:45:04
URL: http://kdchicks.blogg.se/
Postat av: Karin

I dag när jag kom in på "mitt" kontor (är vikarie...) luktade det gammal tonfisk.

Hmm, slängde resterna av en sallad i papperskorgen i går, men städerskorna hade tydligen inte bytt påse. Måste jag säga att det inte luktade hallon...

Så jag vet vad du menar =)

2008-06-17 @ 10:38:34
URL: http://lyckligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback