Äntligen!

Nu har jag köpt lite tyg! På IKEA där jag hann vara en stund innan jobbet. Ska ju sitta här tills 21 ikväll så då får man också börja lite tidigare. Kan cokså tipsa om att Lindex har bazar idag... Mycket bra priser! Hittade 3 par skor för vardera 50kr, 3 skärp a´ 10 kr, halsband, 15 kr, gula skinhandskar för en tjuga om jag minns rätt. Just de hanskarna skulle ha kostat 50:- eftersom de var i skinn men jag tror hon slog in fel pris och såpass låg moral har jag att jag inte säger till då. Så en full påse med smått och gott för 260:-. Inte dåligt tycker jag!

Nu ska jag snart äta middag här på jobbet. I vanliga fall skulle den ha varit lunchlåda men då jag inte var här förrän efter lunch så får den bli middag istället.
Hejrå!
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback