Glad igen

Idag känns det mycket bättre i själen. Kanske beror det lite på att det är fredag för mig idag. Imorgon är jag ju ledig, hur härligt som helst. Dock ska jag infinna mig i frisörstolen kl 10. Sitter och vändas lite över vad det ska bli. Lite mer ljusa slingor nu när vi går mot våren? Hur mycket ska jag klippa av? Vanliga uppklippta längderna och en liten snedlugg? Stor rak lugg? Mer uppklippt i nacken? Ge mig gärna tips och förslag.

Nu ska jag sluta blogga och börja jobba. Känner att det är alldeles för långt kvar till lunch (45 min) magen skriker redan nu.

//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Är dålig på frisyrtips, själv sparar jag ut håret just nu... :-o Ser jätteful ut för övrigt. :-D Du kommer säkert bli kanonfin!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback