Hitt på nåt!

Det vill jag göra! Men jag vet inte vad.. Kanske n bio? Eller en långpromenad? eller laga en ny maträtt? Sy lite på symaskinen? Det skulle kanske vara bra att göra när jag tänker efter.. Måste ju öva lite. Men då måste jag hitta lite övningstyg också. Där dök problemet upp. Men om jag tar en promenad till Lamberget och tygaffären där så kan jag ju gå hem och testsy efter det? Då har jag gjort två grejer på listan!

Eller så går jag helt enkelt och lägger mig 20:45 ikväll igen..
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

20:45 var en knepig tid att lägga sig...försök med 20:00 alternativt 21:00. Lägger du dig 20:45 missar du ju säkerligen sista kvarten av något bra TV-program. :)

Postat av: Therese

Brukar gå och lägga mig i en reklampaus så jag kan se klart programmet i sängen :-) Men ikväll är det House så då är jag nog uppe lite längre kanske till 22. Therese: nattugglan :-)

2008-03-04 @ 13:34:40
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback