Hur kunde du Måns?

Ända sen du viftade med höfterna till Cara Mia så reserverade du en plats på min "lista" (obs ej laminerad). Men nu gör du så här? Jag har hållt dig högt vad gäller såväl stil, kompetens och intelligens. Och det är inte det att du kärar ner dig i en av kändis-kändisarna, alltså någon som mest är känd för att hon är känd (även om jag redan här börjar tvivla på ditt omdöme). Nej, det handlar om att du så tvärsäkert uttalar dig om er kärlek och framtida liv ("hon är familjekär precis som jag") och det redan efter EN VECKA!! Den idealbild som jag målat upp av dig bara faller i spillror. Nästan så jag gråter lite här vid mitt skrivbord.

Men sen scrollar jag neråt i artikeln och hittar din faktraruta. Och där ser jag förklaringen och mitt hopp börjar vända åter: du är ju bara 21!! Så vi kan väl säga så här istället: du ringer mig om ett par år och så fixar vi ihop något då? Jag lovar att jag ska ha glömt den här lilla fadäsen då.
Kram på dig Måns så hörs vi om ett tag!
Din i framtiden hängivna Therese


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag tror på er, Therese - den däringa Marie har inte en chans i helvetet. Vänta du bara i några år tills lillponken mognat, sedan har du honom som i en liten ask.
Hälsningar Den Gubbsjuka Hynboholmsbon

Postat av: Therese

Tack för ditt stöd Kerstin. Vem vet han kanske har en lillebror eller kusin eller så som du skulle kunna ta om lika lång tid?

2008-03-19 @ 21:25:51
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback