I-landsproblem

  • Vi vet inte vart vi ska på semester! Några förslag?
  • De bästa godisarna från påskägget är slut! Vad ska jag göra?
  • Mina armar darrar pga ett body pump pass förut. Märks att jag inte tränat armarna på ett bra tag... Men kan/ska jag bara vänta ut det eller kan jag göra något åt det?
  • Jag vill ha ett hus men det finns inget fint!
  • Min strumplåda svämmar över men vet inte om det är dags att slänga några ännu. Problemlösning tack.
  • När har man egentligen för många värmeljus tända?
  • Vad ska man ge sin älskade mams i 50-årspresent?

Ni ser vad jag får brottas med trots att jag är "ledig"
//T


Kommentarer
Postat av: Benny

1) Thailand, USA ( låg dollar ), Västindien, Hawaii, Australien, Indien... och så vidare, om ni är stenrika. Är ni lite mindre rika duger kanske ni får stanna i Sverige. I värsta fall blir det en heldag på Bomsta, bland alla små läskiga fjortonåringar.
2) Köp nytt, människa!!
3)Bara att vänta ut skulle jag tro..träningsdarr brukar försvinna efter ett tag
4)Det finns visst fina hus, Therese, problemet är att de är svindyra.
5)Släng! Eller skaffa ytterligare en strumplåda.
6)När inomhustemperaturen stiger alltför mycket, eller när man ej ser golvet pga alla värmeljus.
7)Oj, ingen aning. Är dålig på mammapresenter, men bäst är väl att fråga vad hon önskar sig??

Postat av: Therese

Benny: Tack för din visdom. Nu kan jag pricka av de frågorna på min lista. Gillade särskilt svaret om godisarna :-)

2008-03-25 @ 09:43:06
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: Kerstin

Äh va fasen, det var ju inte Benny som skrev....iiii. Det var JAG. Kerstin, the one and only. Har jag kommenterat i hans namn hela gårdagen, tro??? :-o

2008-03-25 @ 11:30:55
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Therese

Okej, tack Kerstin. Ska slänga lite strumpor här framöver :-)

2008-03-25 @ 12:09:45
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback