Jaha ja

Kom inte på någon bra rubrik. Sitter här och blir lite arg när jag tvingas göra grejer som jag inte tycker att jag och mina kollegor ska göra utan någon annan skulle kunna göra det. Sånt gör mig lite småsur men jag kanske ska lägga energin på något annat.

Tex kan jag ju tänka på att det bara är 3 jobbdagar den här veckan. 3,5 ifall man inte kan ta ledigt halvdag på torsdag men det kan jag.

Annars så sitter jag med jämna mellanrum och tittar ut genom fönstret och förösker smälta den dumma snön med min laserblick. Det tråkiga är ju bara att jag ännu inte på drygt 25,5 år lyckats få laserblicken att funka men skam den som ger sig!
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

B har en liten barnslig laserpekare som du kan få låna - kanske kan smälta snö med den månntro??

( Jag hatar också dum-snön...buuuuu )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback