På efterkälken?

Jaha, då har man fått veta att kompisarna börjar köpa hus också! Och några har skaffat barn. tror säkert att någon har Volvo och vovve också. Inte annat än att man börjar känna sig lite stressad. Måste jag (och J också naturligtvis) köpa hus och börja producera ungar? Sen vill jag ju gifta mig någon dag också. Fast innan det vill jag vara förlovad. Och innan det kan ske måste jag ju bestämma mig om jag vill ha vitt guld eller vanligt guld och hur förlovningsringen ska se ut. Och för att inte tala om vigselringen! Hur i herrans namn ska jag ha den? Och barnens namn? Vad ska de heta? Det måste vara något som funkar på engelska det är ett krav. Jockes krav är att det inte ska gå att rimma något fult på så "Maja" är borta tex fast det är ett fint namn...
Nä, jag hinner nog inte med att ta så mycket vuxenpoäng det närmsta halvåret, sorry. Jag låter er andra gå om mig nu och sen sätter jag in dödsstöten! Moahahaha!!!
//T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska livet altlid vara en tävling då?
Du märker och känner när det är läge... Stressa inte in i något bara för att "ALLA ANDRA HAR ELLER GÖR" då kommer det sluta i katastrof!

2008-03-28 @ 14:26:31
Postat av: Therese

Oj, vem stod för de visa orden? :-) För din trösts skull kan jag säga att jag vet nogh ungefär svaren på de små praktiska frågorna såsom namn och ringar ;-)

Postat av: Kerstin

Nä, tänk på det Therese - stressa inte, då kan det sluta med en katastrof!!! *hysterisk* ( He he )
Skämt åsido, vad det gäller namn kan jag ju då tipsa om att undvika namnet Lisa. U know why. Även Ulla är dumt. :-D
Jag har inte funderat någonting på vad jag vill ha för vigselring, är fortfarande glad över att överhuvudtaget lyckats sno åt mig en förlovningsring ha ha. Det kan jag leva på länge.

2008-03-28 @ 20:41:48
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Ulle

Jag känner igen mig väldigt mycket i din ångest. Jag tar mig igenom livet genom delmål som jag vet kommer i slutänden att leda till allt jag vill ha (som andra redan har). Sedan är ju en del i pusslet att jag är alldeles för ego just nu för att kunna tänka mig att involvera dvs knoddar och hus i mitt liv inom de närmsta 5 åren. Ett annat tips är att se till att ens vänner skaffar killar som är yngre då vet man att man ligger på samma nivå =)

2008-03-29 @ 12:29:04
Postat av: Therese

Ha ha!! Tack tjejer. det känns mycket bättre nu :-) Men vill ju också påpeka att inlägget var skrivet med viss ironi från första början ;-)

2008-03-29 @ 16:19:38
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback