Sitt livs resa?

Via Facebook har jag märkt att många av mina bekanta från förr är eller har varit (en eller flera gånger) i Thailand och länderna däromkring. När jag stod och diskade i förmiddags så kunde jag inte låta bli att tänka lite på det här. Är det jag som missar något som inte ger mig ute en månad eller tre och uffar runt från ö till ö eller kan det kanske vara så att det går lite inflation i det här med att göra den resan?

Jag tror jag är för lat och bekväm för att kunna vara ute så länge med bara en ryggsäck. Jag gillar att bli skjutsad till mitt hotell som är välstädat och har pool. Det är inte alltför långt till stranden och gärna nära till den obligatoriska turistshoppingen.

Nu ska jag börja leta efter en lämplig sommarsemester till mig och J. Cannes, bila i Europa eller kanske bara vara hos morfar på Hönö? Vi vet inte men man måste börja leta någonstans :-)

//T

Kommentarer
Postat av: Rammstein

Det går ju att göra en lyxsemester av Thailands-resan också. Men du jobbar ju helt klart på fel ställe om du inte vill höra vem som har varit på den häftigaste och mest strapatsrika resan, privat eller jobb...

2008-03-10 @ 08:37:24
Postat av: Kerstin

I hear you sister! Ryggsäckssemester är ingenting för mig, huvaligen. :-o Vill bo bekvämt, ha tillgång till en egen toalett och dusch samt hemskt gärna pool. :-D Klarar inte ens av att tälta, hatar sådant. Myror, smuts och barr. Blä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback