Uttråkad

Något så in i bängen!!! Fram till strax efter 16 har det varit fullt ös. Träning, bastu, brunch och lite shopping på stan men sen kom jag hem och allt är jättetråkigt. Har dessutom gått på beredskap igen. Och gör inget för att göra mig gladare direkt. Han har bara lyssnat på musik och nu spelar han Guitar Hero. Börjar bli lite trött på den där leksaken om jag ska vara ärlig. Eller så är det bara mitt uttråkade humör som pratar. Vi skulle åkt och handlat idag men har fortfarande inte kommit iväg och nu är det väl nästan lite försent att åka och handla mat eller? Så nu ska jag nog sura lite när J kommer fråga om vi ska åka. Bara för att jag känner för det liksom. Någon mer än jag som är så här? Kan det vara vädret? Eller att jag ska jobba imorgon? Ja, alltihopa kanske...
Nä, nu ska jag sura extra mycket för nu hör jag hur J visslar ute i vardagsrummet!!!!
Trevlig lördag kväll förresten
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback