Balkongfix

Fixargenen i mig vaknade till liv här under eftermiddagen så nu är grillgallret tvättat och bastpersiennen uppsatt på balkongen. Även en första sopning är gjord. Känner mig ganska nöjd. Imorgon kanske allt blir klart. Tror dock inte jag rår på grannarna.. Ska se om jag kan smyfota dem någon dag så förstår ni..
 Ett hörn av balkongen
 Ett annat hörn


Får se om jag väljer att ta tyg runt balkongen även i år för lite mer myskänsla och finare färger.
 Balkongen förra året


Tänkte även bjuda er på utsikten från balkongen. Man behöver aldrig undra vad klockan är :-)


Nä, dags att börja förbereda thaisoppa till middag. Förresten, ingen som är sugen på att kolla film med mig ikväll och äta lösgodis?
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback