Kulturell dos

Haft en bra solig helg. Igår var vi ända uppe i Årjäng på Kyrkeruds folkhögskola där J:s syster läst ett år. De hade sin vårvernissage och hjälp vad duktiga (vissa) är där!! Jag blev jätteimpad och särsskilt av syster E.

Idag en jättesnabb sväng på stan och sedan iväg till Hyn för lite morsdagbuffé för J:s mamma. Väldigt gott.

Nu på seneftermiddagen har jag planterat om lite i krukor (alla frön grodde så det blev lite trångt..) samt stt lite nya frön. Får se om J lyckas hålla liv i dem hela veckan eftersom jag är borta. Vi har en stor övning i Skövde så imorgon ska jag infinna mig tidigt på jobbet och vid 19:00 sätta mig i en minibuss med observatörer och köra ner dem till Skövde och sedan skjutsa runt dem resten av veckan och vara trevligt. "And here you see a collapsed house and our rescue team is now stabilising what's left of the buliding". Känns ganska bra :-)
Förmodligen skriver jag först nästa helg igen. Ha det!
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback