Nästa Sverker

Idag har jag ringt runt till 3 stora biluthyrare för att hitta det bästa priset inför Frankrike. Dessutom har jag kontaktat vårt försäkringsbolag för att se vad vi har i hemförsäkringen och vad vi inte har. Kände mig som värsta Sverker Olofsson i Plus. Vilket för övrigt är ett av mina andra favoritprogram förutom Lyxfällan.

Iaf, i min helt ovetenskapliga (men ack ej oviktiga, pengar står på spel!) undersökning så är Hertz svindyra, Europcar ganska billiga men Avis ännu billigare ifall man har lite olika kredit- och/eller kundkort (tack vare jobbet). Så nu blir det förmodligen en Renault Laguna (el dylikt) som vi ska susa runt i 2 veckor i Frankrike. Jag längtar!!! Avslutar med att lägga in en bild på husets uteplats.. Åh vad härligt!!

//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, aj löv Sverker!! Han är grym.

Postat av: Therese

Vi verkar gilla samma program du och jag...

2008-05-22 @ 13:10:00
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback