Ost är gott!

Väldigt gott faktiskt! Särskilt med vin till. Jag lyckades känna hallon och vanilj i smaken igår. Stackars J blev nästan helt knäckt då han inte hittade någon smak (tyckte bara att det smakade vin) trots att jag sa till honom vad det var han skulle försöka känna. Men till slut kom han på en egen metod och lyckades då känna lite vanilj enligt honom själv. Tydligen var det kväljningar inblandade i den metoden..

Nu ska jag kanske ut och provköra min nya cykel. Beroende på om J köper en idag eller inte så cyklar vi kanske hela vägen upp till Forshaga och fikar hos svärföräldrarna och sedan hem igen.

Är lite i valet och kvalet om jag vill ut ikväll... Är bjuden på lite festligheter men vet inte om jag är på rätt humör. Vad ska ni göra ikväll?
//T

Kommentarer
Postat av: K

Tycker du skall gå på partaj! Det hade jag gjort om jag inte varit en vandrande mjölkstation (blö) för tillfället. :D

Postat av: Therese

Nja, jag vet ínte.. Fortfarande ett tag kvar att bestämma mig vilket är bra.

2008-05-03 @ 16:06:13
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback