Shopping i Estland

Det är inte så ofta som jag lägger ut foton på bloggen men jag gjorde viss shopping i Estland förra veckan som jag känner för att visa upp. Kanske är det undermedvetet att vilja visa upp de vita skorna innan jag använt dem för när jag gjort det första gången kommer de inte vara vita längre.. Köpet av dessa innebär också att jag förlikat mig med kilklacken, äntligen.
 


Hade kunnat köpa fler skor för det var jättebilligt (typ 200 för de på bilden) men bagaget var incheckat och handbagaget tog inte så mycket som jag ville... En anledning att åka tillbaka helt enkelt!

Det blev även en väska:


Nu när jag ändå är på gång så slänger jag upp en bild på nya soffbordet. Vi är jättenöjda!! Kan även tipsa om TWILFIT-ljuset på bordet. Doftar jättegott och lagom. Tydligen är doften Cotton Flower


Nu ska jag fortsätta kolla favvoprogrammet: Lyxfällan (Tror du kollar också K)
//T

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina skor, jag älskar kilklack. Och bordet var super.

Postat av: Therese

Tack! Det var förvånasvärt lätt att gå i kilklack märkte jag!

2008-05-02 @ 11:02:29
URL: http://kdchicks.blogg.se
Postat av: K

Du kan lita på att vi kollade!! :-D Jättefina shoppingfynd by the way, skorna var superfina. *vill ha*

2008-05-02 @ 11:50:37
URL: http://litenarvid.blogg.se
Postat av: Therese

Du får ta en sån där spa-kryssning till Tallinn och shoppa lite också. Kanske en lämplig mors-dag-present. Kan ju tipsa B om det ;-)

2008-05-02 @ 16:38:51
URL: http://kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback