Stelbent

Jag gillar regler, rutiner och klarlagda arbetssätt. Men jag tror även på viss flexibilitet i verksamheten. Det är vid detta som det krockar ibland i mitt jobb. I min del av verksamheten kan vi behöva göra grejer snabbt. Och alla system är inte anpassade för detta i vår verksamhet. Det hjälper dessutom inte då de flesta jobbar 8-16 och efter det är man helt låst. "Vad säger du? Inträffade det en kris kl 17:00. Nä då får du återkomma imorgon under kontorstid". Typ så känns det. Och det löjliga i det specifika fallet just nu är att det handlar om en sån liten sak som att få skapa 2 mappar så jag kan sortera dokument! Jag tror jag lägger ner...
//T

Update: Precis när jag skrivit klart inlägget fick jag ett mail om att mapparna var skapade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback