Avundsjuk

Var över på kontoret där jag egentligen ska sitta och hämtade ett kuvert med massa post till mig. På kuvertet står mitt namn i värsta fina handstilen. Sånt blir jag så avundsjuk på.. Jag kan inte ens få de tre "e:na" i mitt egna förnamn att se likadana ut.. I högstadiet så var jag Tobias så bra och snabba på en svensklektion att vi var klara långt före alla andra. Då gav vår fröken oss lite extrauppgifter. Renskrivning... Det säger allt om min handstil.

För övrigt har jag nog för första gången drabbats av en ålderskris.. Har varit ute en del på universitet det senaste och alla är så små, så små.. Känner mig som värsta kärringen men mina 26 år.. De är typ 22 år, skitsnygga och äger världen. Minns det som igår.. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden. Då skulle jag lätt bli 20-21 igen. Gud vad roligt det var!

Idag kommer Josse från Norge. Ska ta med henne på lite after work är tanken. Ska bara fundera ut vart. Tar Sara till hjälp som ska joina AW. Om någon annan är i Gbg och också vill haka på så gör det.

//T

Kommentarer
Postat av: Heléne

attans, BT hade vart nice, men de e ju inte förrns söndag :)

Between Trains alltså.

ha en trevlig helg!!



(åh nej! jag är så glad att "slippa" 20-22åringar som äger världen! visste inte att jag var så glad förrns jag började umgås med en här nere som ger mig en inblick om hur det är att vara ung..) 26 är lagomt!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback