Flyttrens

Det känns lite knasigt ibland att lämna vår superfina lägenhet här i Karlstad men nu har jag nog vant mig vid tanken och i huvudet förösker jag möblera våra nya 78 kvadrat. Är i Karlstad den här helgen och tanken är att jag ska börja med lite rensning. Känner mig lite som en skurk mot J då jag inte kan vara med mer än några helger och fixa. Jag får ta igen det när det kommer till uppackandet i nya lägenheten. Men vad jag ville komma till är att det finns vissa positiva saker med flyttar ändå. Man får ju rensat en del. Det kräver dock att man är på sitt "slänghumör". Har väl inte 100%-igt sådant humör just idag men jag är nog upp och tangerar 85%. Nu är iaf badrumsskåpen rensade. Oj vad man samlar på sig när man har stora ytor...

Även "viktiga papperfacket" är rensat men jag gick inte riktigt i mål där då vi saknar lite plastfickor. Nu fortsätter jag med förvaringskuben som egntligen är en rektangel. Spännande att se vad man hittar där i. Till allt rensande har jag fantastiska Veronica Maggio i högtalarna. Har höga förväntningar för hennes spelning ikväll.

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback