Första lagret måste var slut innan man börjar på det andra!

Sitter hemma och jobbar ihop med min förkylning idag. Har på Malou efter 10 på tv:n. Just nu är det reklam. Bla för Aladdin. Oj, vad jag skulle vilja ha en sån chokladask i knäet nu och mumsa på..

Jag och mamma såg reklamen ihop igår kväll och mamma reflekterade över att det inte bara är vi i vår konstiga familj som nästan tvingar i farmor pralinen med körsbärslikör så vi får börja på andra lagret. Vi kom fram till att det är nog de familjer som inte har regeln att första lagret måste vara slut innan man börjar på det andra som är konstiga.

Kommentarer
Postat av: Kim Jong Il

Jag tar det undre lagret först så slipper jag tävla om bitarna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback