Gäsp

Zlatten fick guldbollen. Vilken skräll.. Själv så tycker jag och har alltid tyckt att han är Sveriges mest överskattade fotbollsspelare. Gäsp säger jag bara. Sen så är det ytterliagre ett bevis på vart viss journalistik i Sverige är på väg när det görs en nyhet (och framhävs som hjälteinsats) då Zlatan berättar att han minsann byter blöjor på sina barn. Jaha liksom.. Det vore väl självaste f*n om han inte skulle kunna slita sig från sin lek och göra en sådan simpel sak. Nä, ibland blir man mörkrädd.
//T

Kommentarer
Postat av: Kim Jong Il

Crossover-journalistik. Intressant fenomen, kanske blir ett blogginlägg om det.

Postat av: Therese

Det skulle jag se fram emot, du skriver mycket bättre om sånt än mig :-)

2008-11-19 @ 16:38:30
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback