So the hunt begins

Lagom till juletid så kommer alltid det här behovet av att gå till en frisör. Det brukar vara en ganska stor utmaning bara att få en tid hos "sin" frisör. I år har ju jag (frivilligt) dubblat den arbetsinsats som krävs för att se hyfsad ut i huvudet. Jag ska för fasiken lyckas hitta en ny frisör eftersom jag flyttat! Så om någon vet en sansad frisör (både i priser och humör. Vill ju inte komma ut ruinerad och i hockeyfrilla..) i Göteborg med omnejd (söderut) kan ni väl tipsa mig? Tack.

//T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Marikas i Mölndals Bro är alltid bra :-) 480:- eller nåt sånt tror jag det kostar med...

(Dom har bytt namn... kommer inte ihåg det nya men du vet säkert vilket jag menar)



2008-11-26 @ 15:12:08
Postat av: Sandra

Såg föresten på deras hemsida att det inte kostade så mycket ens :-)

http://frisorerna.nu/prislista.html

2008-11-26 @ 15:13:41
Postat av: stina

kollakolla på andra lång

4-500 för ett besök



alltid värt!

2008-12-28 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback