Unikt?

Gick förbi en stor HM på vägen till jobbet och såg att det redan stod folk utanför och köade för nya designerkollektionen. Fast efter vad jag såg av den i skyltfönstret så tyckte jag inte direkt att det var värt att köa för.. Lite lustigt faktiskt. Att alla vill ha det "unika" från HM. Men om något ska vara unikt så ska det ju vara hyfsat ensamt eller har jag missförstått? Även om kollektionen finns i begränsad upplaga så är det ju ändå en hel del som kan köpa den. Det borde ju vara bättre för dessa kvinnor (jepp, mestadels kvinnor) mellan 20-35 att köpa sina kläder på KappAhl om de vill vara unika. Eller? Det är ju inte så ofta man ser någon fräsch 28-åring komma ut med en fullpackad KappAhlspåse? Nä, unikt = det som förr var vanligt.
//T

Kommentarer
Postat av: Heléne

ler

fint att vara unik :)

fast jag börjar närma mig att kunna handla där alla andra handlar också.. det är roligt, fast gôrtöligt också, just därför!

lite fint att ha ett utbud att välja mellan som inte inriktar sig till tanter!!



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback