Det är en djungel där ute..

Ja, bland försäkringar alltså. Phu.. Har nu ringt runt och kollat mina befintliga försäkringar och jämfört dem mot de som jag fått gratis av min arbetsgivare nu en månad. Oj oj... En har jag iaf kommit fram till att jag inte vill ha. Den andra velar jag på nu...

För övrigt var jag på hudmottagningen idag. Har inget obehagligt som tur är utan mina ben led av torreksem och jag fick en salva utskriven som jag ska smörja med varje dag. MEN! De tog även fort en leverfläck! Såg ni Filip och Fredrik när de skulle äta en bit av Fredriks rumpa? Så gjorde de på mitt ben. För att beskriva det för er andra kan ni tänka er samma procedur som när man kärnar ur ett äpple fast i mycket, mycket mindre skala. Sen såg jag den här pyttebiten av mitt kött med en liten svart prick på ligga och simma runt i en plastburk. Var både fascinerande och äckligt. De tog bara bort den för säkerhets skull så spring inte och tro att jag har cancer eller så för det tror ingen annan :-)

Nu ska jag snart börja packa väskan mer ordentligt för att ta mig neråt Götet igen. Men misströsta inte för mycket ni som är värmlänningar. Redan på torsdag kväll är jag tillbaka.

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback