Första oktober

Jäklar vad tiden går fort. Det är redan oktober! Idag har jag börjat fundera över vilka som vi (jag) ska skicka julkort till. Det gäller att vara ute i god tid och då jag ännu inte har kommit på några bra julklappsidéer så får jag ta tag i något annat ang julen. Den är här fortare än man anar. Om 2 månader börjar julkalendern liksom, inte lång tid alls. Inte utan att man känner sig stressad..

Nä, dags att jobba lite till. Om en timme bär det av till SATS för att testa core puls vilket innebär att man står på en form av balansbräda med fjädring under...

//T

Kommentarer
Postat av: K

Känner också stressen inför jul...måste dressa upp mina små för att sedan ta arrangerade och konstlade bilder vi kan skicka till släkt och vänner. Puh. Blir nog jobbigt. :-o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback