Härlig, grå tisdag

Ja, tänk att en tisdag kan vara härlig fast vädret är alldeles grått och vinden viner utanför. Anledningen? Jo, det är kanske så att bostadssituation här nere har löst sig. Inget helt klart men definitivt positiva vibbar :-) Återkommer med lite mer info om någon dag eller två.

Ett litet tips vill jag ge er som är i Karlstad i helgen. Harmonia Spa erbjuder prova-på-behandlingar i helgen. 100:- stycket! Själv har jag bokat in mig på såväl ansiktsbehandling och massage. Mmmmm.. Dessutom samtidigt som Ida och efteråt en härlig lunch tillsammans. Ska bli så kul att se henne igen!

//T

Kommentarer
Postat av: Heléne

me shall have a look!

fast, hm.. har ju finbesök i helgen, ja ja :)

skönt att bostadssituationen ser ljus ut, håller tummarna!

tänkte precis klaga, "dags att uppdatera", när jag såg att texten va upplgad typ lika som förut o de faktiskt va ett nytt inlägg!

Postat av: Heléne

ÅH TACK SÖTA FÖR TIPSET!!

Här blir det, FLoating och Massage, för mig och min Mor!

TACK !!

KRAM!!! :)

2008-10-21 @ 11:01:01
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Postat av: Therese

You're welcome

2008-10-21 @ 11:17:05
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback