Kändisspaning

Jorå, ser ni. Även i Göteborg kan man spana in kändisar. Som nu imorse då jag såg en av mina gamla idoler på centralen. Kenneth Andersson. Fortfarande lika snygg. Men inte så konstigt, han var ju faktiskt fotbollsspelare. Min  teori, som faktiskt stämmer, (med vissa undantag läs bröderna Lundqvist) är att de snygga killarna spelar fotboll för de kan med att visa upp sig. De fula killarna väljer hockey så de har en hjälm att gömma sig bakom. Jag menar, hur många reklamkontrakt har hockeykillar fått? Se bara på Ljungberg och Beckham. De har ju tom en alternativ karriär som modeller.
Nåja, nog om detta. Jag ville bara berätta att jag såg Kenneth Andersson idag.
Nu fika.
//T

Kommentarer
Postat av: K

Wow, Kenneth alltså. Själv har jag varit med om ngt nästan lika stort - Arne Hegerfors handlade ett paraply av mig när jag jobbade på Liseberg. Plus att jag tryckt på samma knapp som Britta Spjut. Kram från Värmland!!

Postat av: Therese

Arne är faktiskt nästan större.. Fast Kenneth är snyggare.. Vi kanske ska kalla det oavgjort?

Kram från Sveriges framsida ;-)

2008-10-06 @ 14:44:29
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback