Nytt

Trots att jag absolut inte behöver köpa soffor, tallrikar eller annan inredning så kan jag inte låta bli att springa förbi Ulrica Messings Port House som öppnar idag. Ska bli kul och se vad det är för grejer och prisnivå.

Annars så skiner solen (förmodligen för att J kommer idag!!) och det är en allmänt bra dag faktiskt.
//T

Update:
Affären var inget särskilt faktiskt.. Ganska tråkig och mycket saker som finns på andra ställen. Men jag såg både Messing och hennes Torsten. Dock lyckades jag och Sara inte lista ut vad man skulle göra för att få dricka lite mousserande som vi såg gömt i några kartonger..


Kommentarer
Postat av: K

Svar: Atagligen´handla järnet, Therese. En bra kund = en kund som shoppar MASSOR. Prova det, du får garanterat lite vin plus att du blir härligt fattig.

Postat av: Therese

Förmodligen så kära K. Men han den där Torsten såg så arg och skräckinjagande ut så vi hade nog inte vågad närma oss det bubbliga (som var placerat berdvid honom) ändå..

2008-10-20 @ 15:14:05
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback