SJ:s trognaste kund

Det måste vara jag det. För imorgon åker jag tåg igen. Då bär det iväg till Karlstad ännu en gång. Undrar när SJ kommer uppmärksamma mitt trogna tågåkande? Då borde de nästan ge mig en fin present tycker jag. Undrar vad jag kommer få? Åhh tänk om de ger mig ett Interrailkort! Då hade jag blivit glad. En annan möjlighet är ju att de ger mig ett litet leksakståg men det vill jag ju inte ha. Hmm, jag börjar helt enkelt vänta på att det ska dimpa ner ett Interrailkort i brevlådan tror jag. Hör ni det SJ: ett Interrailkort vill jag ha!!

//T

Kommentarer
Postat av: Hanna

Roligt på fredag!

Postat av: Therese

Ja det ska bli super! Sitte och käkar clementin nu för C-vitaminen skull börjar nämligen känna mig lite småhängig. men det är borta tills på fredag :-)

2008-10-29 @ 14:54:18
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback