Ganska så nedvärderande eller vad säger ni?

Idag var jag på gymmet och skulle prata ett par ord med en PT. Men han var lite upptagen. Av en journalist och fotograf. För så fort den där förlovningen tillkännagavs hade detta par rusat ut på stan och närmsta gym för att få några PT:s åsikt om det stundande bröllopet. För som PT:n sa till mig efteråt, han och Westling är ju verkligen så tighta... Och lever i samma verklighet... Det kändes som att de som valt att arbeta som PT är lite lägre stående varelser och nu när en av dem får gifta sig med en prinsessa får de klättra ett par steg upp på statusstegen. Eller är det bara jag som ser det så här?

Kommentarer
Postat av: K

Jag tycker också det där är lite löjligt...typ " arbetarkillen får prinsessan ". Vad jag fattat är D. Westling rätt snorrik och rör sig i bratkretsar. I media låter det ibland som han jobbar naken nere i Kinas gruvschakt.

Postat av: Therese

Precis! Tänk att just han fått komma upp i dagsljuset och där fick han en prinsessa också!

2009-02-25 @ 09:25:45
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback