Jag, en badmissbrukare?

Låg som sagt i badkaret förut och filosoferade och tänkte. Undrar om det är fler än jag som har såna problem med att välja vad jag ska ha i mitt badvatten? Det kan alltså ta 10 minuter av noggrant övervägande innan jag bestämt vad jag ska hälla i. Sen fortsatte jag tänka lite och kan det vara så att andra inte har riktigt lika många grejer att välja på som jag och därför gjort det lite lättare för sig? Är det måhända så att jag kanske är en missbrukare av badprodukter? Kan man ens vara det?

Här följer iaf en liten inventering av mitt badförråd: Jag har badsalt som glittrar eller skummar, olika flaskor som man ska skaka innan för att oljan ska blanda sig med något mjukgörande, jag har sådant som ska verka uppiggande och sådant som ska vara avslappnande. Jag har ett flertal olika sorter av badbrus både vad gäller färg, form, storlek och lukt samt ett flertal olika sorter badkulor. Sen har jag ju naturligtvis badankor (en som lyser och ändrar färg när den är i vattnet, kopierat Alva 1 år...) och lampor som man fäster under vattnet.

Så åter till frågan; är jag en badmissbrukare eller kan jag gå run i samhället som en vanlig (väldigt väldoftande) medborgare?
//T

Kommentarer
Postat av: spiderchick

aj sicken deppig comment jag fick av dig =)

Postat av: Anonym

äh , du kan väl vara en vanlig människa tycker jag =)



kika in här ; http://kungenutank.blogg.se

2009-02-18 @ 07:01:55
URL: http://kungenutank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback