Mag- vs åksjuka

Hade stora planer för mig själv när jag skulle komma hem från jobbet. Snabbt slänga ihop lite middag och sedan plocka runt i lägenheten. Men vad händer. Jo på bussen hem så blev jag konstig i magen och började må illa.. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att sjunka ner i soffan och tugga på lite mandlar och saltlakrits för att reda ut om det var åksjuka (läste på bussen mitt nöt) i kombination med hunger eller om det hemska spyandet drabbat även mig. Efter ungefär en halvtimme på soffan så tror jag det är åksjuka och hunger men jag är fortfarande inte hungrig på middag. Så några mandlar till och lite mer soffhäng så ska jag nog ha rett ut det hela.

//T

Update: Har ätit middag och som tur är verkade det bara vara åksjuka. Tack för det!

Kommentarer
Postat av: Batgirl

Hej!



Hoppas att du mår bättre nu.

Jag är rätt ny på att använda perkulator. Har fått ta över den av pappa. I början tyckte jag det var svårt att dosera men nu har jag iaf fattat hur jag ska göra där.. jag måste nog prova ett tag nu och se om det är så jag vill göra kaffe i fortsättningen..

Postat av: Therese

Batgirl: Mår mycket bättre. Jag får helt enkelt hålla koll på dig och din perkulator en tid framöver om jag vill veta om det blir gott kaffe alltså :-)

2009-02-23 @ 19:34:49
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback