Meningen med Facebook?

Ja, vi har ju alla syften med vårt användanden av Facebook. Mitt syfte är att kunna hålla koll på gamla bekantskaper och spana in deras foton och liv just nu (därför hatar jag detta med begränsade profiler trots att jag själv har det). En av mina vänner verkar dock ha ett annat syfte än jag har med sin Feja... Att i sin statusrad skriva hur mycket hon älskar/längtar efter/saknar/sportar med mm med sin "älskie". Jag som inte ens säger "puss" i telefonen skulle absolut inte kunna skriva såna saker på Fejan. Det är inte jag helt enkelt. Jag är en krass realist och sådana sysslar inte med offentligt sötsliskeri.
//T

Kommentarer
Postat av: Ulle

I'm with you! En av mina "vänner" skrev i inforaden att: "stickan visade positivt, ett syskon till A" Jag skojar inte, hur vrikat är man då???? Borde man inte vilja vänta de där 3 månaderna som alla pratar om??

2009-02-24 @ 10:02:22
Postat av: Therese

Det finns inte ord för det...

Postat av: spider

haha du menar att MIN kille hade stått först i ledet??? =)

2009-02-24 @ 19:48:14
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback