Tji fick jag

Jaha.. Allt kan tydligen inte gå bra under en helg. Igår hittade jag äntligen en sådan stor ljuslykta som jag letat så länge efter. Eftersom jag hittade den nere i Ullared så var det ju också ett ganska bra pris. Nu är jag hemma i lägenheten igen. Damsugit, torkat golv så det ska vara fint för min fina, fina ljuslykta. Men vad händer?! Jo, när jag packar upp den ser jag att det är en spricka och liksom lite krossat längst ner i glaset!! Jag öppnade naturligvis paketen igår i affären och tg en snabbkoll för att det inte skulle vara krossat men änd längst ner såg jag inte. Så nu ska jag ringa mamma och fråga vad jag (vi) ska göra.. Men om detta är det värsta som hänt på hela helgen så kan jag nog leva med det. Men lite tråkigt är det allt...
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback