Vad har hänt?

Kommer ni ihåg Ljushitler som jag skrev om i adventstider? Ni fick säkert intrycket av att han är en arbetsskygg, sur gubbe som tar sig själv på för stort allvar. Det var ett helt korrekt intryck. Men nu undrar jag om det inte hänt något... Han har varit, vad heter det nu, snällare den senaste tiden. Kan detta bero på att jag bara kommer terrorisera hans domäner med min närvaro den här veckan ut? Han har kanske insett att han kommer sakna mig när jag byter kontor? Har han ramlat och slagit i huvudet och genomgått en personlighetsförändring? Eller har han kanske fått en tillsägelse i lönesamtalaet som var för ett tag sedan? (Tror på det sistnämnda) Oavsett så är jag iaf jätteglad för att jag utan något knorr fick låna tejp till en flyttlåda. Tro mig, det hade inte varit lika lätt för ett tag sedan...

//Therese

 

Kommentarer
Postat av: spider

exakt! skjortor är inget mysplagg

Postat av: Daniel

Tror oxå på trassel med lönen, that's why!

2009-02-04 @ 09:42:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Therese

Daniel: eller hur!

2009-02-04 @ 19:31:34
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback