En fjäder i halsen?

Fryser på kontoret idag. Sitter mitt "nya" kontor. Har inte flyttat hit på riktigt ännu men jag är lite rädd för om det altid kommer vara så här kallt här också? Hmm återstår att se.

Nu behöver jag lite sjukvårdshjälp av er: två nätter på raken har jag vaknat av att jag hostar. Det känns som om det flugit in någon liten fjäder och satt sig i svaljet/halsen precis där vänster näsborre liksom rinner ut i halsen. Förstår ni vad jag menar? Jag hostar och hostar och sväljer och sväljer men det vill inte försvinna. Sen tvingar jag mig själv att sluta hosta och sen somnar jag om. Vad kan det vara? Jag tar gärna emot sällsynta och livsfarliga förslag (kanske måste till Dr House, man vet aldrig om man kan ha sån tur) såväl som de mer troliga och ofarliga.

//T

Kommentarer
Postat av: spiderchick

jopp det blir lätt en signal bara när jag ringer, folk kommer hata mig, men pengar sparar jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback