Gäsp

Är så himla trött idag. Imorse kändes det som om jag var full. Lullade runt och hade inte riktigt motoriken under kontroll. Lite av den känslan är fortfarande kvar då jag får sitta och försöka komma på vilka ord det är jag ska skriva. Det tar att åka ToR till Stockholm bara över dagen, gå upp kring femsnåret på morgonen med bara 4,5 timmars sömn för man var klarvaken när man skulle somna. Sitta i ett möte där man dessutom ska lära sig saker (vill ni ha CV-granskning hör av er) och sedan går brandlarmet (Ett tillbud har inträffat. Gå mot närmaste nödutgång) för att några borrkillar borrat lite fel i taket. Traskar ut i regnet och sen in igen efter 10 minuter. Springa till tåget, hinna fixa en banan och Ramlösa. Inte sova på tåget för att förra natten inte ska upprepas. Råka ut för att tåget får strömavbrott och en lokförare som glatt meddelar "nu får vi se hur långt vi rullar". Bli glad över att strömavbrottet var kort, börjar spela spel på mobilen. Hinna komma till bana 93 (!!!) innan tåget är framme. Likt en zombie gå mot spårvagnen, hoppa på, gå en stund till och sedan hemma. Väl hemma slå in lite paket, betala lite räkningar och föra över pengar.

Inte undra på att jag är trött idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback