Ibland finns inga svar

Jag har lyxtoapapper hemma nu. Det råkade vara på extrapris i affären när jag var och handlade så tro inte att jag brukar ha det. Eldorados duger fint. Men nu har jag iaf lyxtoapapper av märket Edet och med fina små  blommor på. Men nu har jag märkt en sak till. Det luktar! Så jag kollade på paketen. Det är kamomilllotion i pappret! Som alltså gör att pappret blir parfymerat. Nu till frågan: VARFÖR? Det luktar inte så mycket att badrummet fylls av vällukt. Och förmodligen inte såpass mycket att det börjar lukta kamomill där man använder det heller.. Så återigen, VARFÖR? Om någon har svaret så snälla berätta.

//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jaså minsann, har du svikit oss i Billiga Toalettpappersklubben??? Fnys. Här hemma kör vi med Euroshopper, funkar utmärkt. :D

Postat av: Anonym

Jag är snart tillbak i klubben. Bara ett litet flyktigt extraprisinfall. KOmmer inte köpa det om det inte blir billigt igen. typ 32.90 för 6 rullar på ordinariepris!!

2009-01-21 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback