J är deprimerad

Han berättade det i telefon förut. Han har läst på Aftonbladet att det är idag det begås mest självmord eller om det vara tt det fanns flest deppiga människor just idag den 19/1. Och han var nog lite deppad. Men J titta hit! Jag och AK har tillsammans hittat en kur åt dig!!

AK säger:

nu kom min förkylning tebax tror jag

Therese säger:
just nu? 20:54?

AK säger:
jopp

AK säger:
eller den kanske smög sig på men jag erkände att den kommit tillbaka 20:54

Men det går nog över... har hittat ett supergrej på apoteket... Olbas Inhalator.... Helt underbart när man inte kan andas

Therese säger:
tipsa (hypokondrikern) J om det. Sånt som skrivs i parentes ska inte sägas högt

AK säger:

Jag lovar

Therese säger:
han är deprimerad också. hjälper det mot det också?

AK säger:

kan det nog göra... E de jobbet eller???

Therese säger:
nej, han har läst på aftonbladet att idag är dagen då det begås mest självmord eller något sånt.. Flest människor känner sig deppiga idag. Måndag skyller han på

AK säger:

Oki... då vet jag... jag brukar inte ta åt mig sånt...

Therese säger:
nej han sa så här "jag känner mig så deppig bla bla" och sen " visste du att flest människor är deprimerade idag och tar livet av sig?". Då frågade jag honom ifall han läst det på AB. Ja sa han då ... Populist...

Therese säger:
vill du vara unik så ska man nog dö imorgon i såna fall

AK säger:

hahah

AK säger:

det ska jag komma ihåg

AK säger:
ni får se till att inte läsa AB på thailand

AK säger:

det vore ju tråkigt om han blev deprimerad dör

Therese säger:
Jag ska stoppa ner några Kalle Anka pocket åt honom.Det lär hålla honom lugn ett tag

AK säger:

hahahaha


Så J, vilka Kalle Anka vill du ha?
//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback