Kunskapsåterhämtning

J har köpt en bok. Den heter något liknande "Allt du borde lärt dig i skolan om inte livet kommit emellan". Den är jättebra! Snabbrepetition av de viktigaste ämnena såsom svenska, geografi, natur och fysik. Just nu har J högläsning ur boken för mig på kvällarna och testar vad jag kommer ihåg. Inte så jättemycket alla gånger men det är jätteroligt att fräscha upp sina kunskaper om adverb och adverbial (ja, vi har inte kommit längre än till svenskakapitlet ännu men J har bara haft boken i 2 dagar..). Ser med spänning fram emot geografidelen. Helst vill jag att vi hoppar till den direkt för annars kommer vi aldrig komma igenom det avsnittet innan fredag då det återigen är dags för På Spåret. Och är det någon gång man behöver kunna geografi så är det i På Spåret. Nu är jag framme i GP:s telefonkö så dags att avsluta här!
//T

Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha jag skrattade åt din coment =)

Postat av: Therese

Men det känns ju lite så! Nu har jag ett större och fulare märke (om än perfekt cirkulärt) och så var det inget fel på det första!

2009-01-07 @ 15:24:16
URL: http://kdchicks.blogg.se/
Postat av: Heléne

välkommen tillbaka til "verkligheten". Saknar din blogg, som ju faktiskt uppdateras när du jobbar :D

2009-01-07 @ 20:56:02
URL: http://frkfinemang.se
Postat av: spiderchick

haha coolt att du ska festa med Håkan... =)

2009-01-08 @ 09:38:58
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback