Musik

Jag är absolut ingen musiknörd eller kan särskilt mycket om musik. Jag är den typen som irriterar alla andra med kommentarer som "men du vet, den där låten med hon den där du vet". Men under 2008 tänkte jag att det skulle bli lite ändring på detta. Det funkar inte längre att bara kunna alla låttexter men inga artister. Men en sak vill jag ändå säga. Musikåret 2008 var väldigt bra! Bäst var Veronica Maggio och Håkan Hellström kom två men sen är det ju en hel radda med massa andra bra låtar och artister, The Killers, Adam Tensta, Little Jackie mfl. Får nog sätta J på att fixa de låtarna jag vill ha men inte har ännu så att jag kan ladda Ipoden inför vår (förhoppningsvis) härliga semester om 1,5 månad ungefär. Det var allt.
//T

Kommentarer
Postat av: spiderchick

vasastan är ett uteställe i Gbg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback