Slut på ledighet

Fick en liten uppmaning om att det var dags att uppdatera och jag håller med. Imorgon är jullovet slut. Back to work. Ska bli ganska skönt faktiskt, jag blir lite rastlös när jag är ledig för länge. Men det har varit en väldigt bra jul och nyår. Nyåret var ett av de roligaste på länge. Förutom att J hånade mig (ja, verkligen hånade och inte på något kärleksfullt sätt som hans efterskonstruktion är) för min insats på Singstar. Jag är inte särskilt tonsäker men texter kan jag och showandet kommer ingen annan i närheten av. J är säkert bara avundsjuk...

Annars så börjar vi väl så smått komma iordning i lägenheten så vi bokar gärna in besök *blink blink*.

Detta blev ett väldigt ointressant blogginlägg och jag ä tacksam om ni orkat läsa hit ner... Lovar att bättra mig. Kom ju på ett sånt intressant ämne förut idag men det är ju bortblåst nu.

Nu ska jag betala hemförsäkringen så att stället kan brinna ner och vi fortfarande få ertsättning. Solong!
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback