Stackars, stackars kändisar

Lyssnade på P3 imorse och blev så ledsen.. Det är så synd om musikkändisarna i Sverige alltså. Tänk vad dumt att polisen skulle vara på Grammis och ta knarkprover på de som de tyckte var lite väl glada.. Nu spekuleras det i att de stackars musikerna inte vågar komma på P3 Guld. Oj oj oj säger jag bara. Några spekulerar också i att polisen är kändiskåta och det är därför som de var på galan.

SKÄRP ER!!! Det kan möjligtvis inte vara så att polisen var där för att det finns mycket knark i musikkretsarna i Sverige? Och jag är ledsen men i mina ögon är musikerna inte mer fredade pga av sin kändisstatus än vad vanliga Svenssons är en lördag på nattklubb.

Morgonpasset verkade också uttrycka en rädsla för att polsen skulle kunna göra tillslag på P3 Guld och därmed skrämma bort många från att komma. Vad är det för stil?! Det är en licensfinansierad kanal och de borde värdesätta att ha ett "rent" arrangemang mer än att riskera att få fler pinsamma pristagare som Kleerup. Så det så!

//T

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller så med dig! Visst kunde de ha "respekterat" direktsändningen och tagit prover på efterfesten istället, men var det någon som märkte något under sändningen - nej poliserna var väldigt diskreta till skillnad fån idioten Kleerup som med sin uttalande verkar mena att bra musik inte kan göras utan lite hjälp av diverse substanser! Skulle säga att det är riktigt synd att han fick någon Grammis alls i så fall, den borde gått till någon som utnyttjar sin talang och inte "dopar" sig till ett resultat!



Att P3 uttrycker sig på detta sätt tycker jag är rent skamligt! Jag som till och med blivit vuxen nu och sponsrar dem med mina stackars licenspengar...

2009-01-09 @ 12:24:53
Postat av: Therese

Du och jag Anna, du och jag!

Postat av: Kerstin

Ajj öggri maj frennd, eller på äkta engelska: I agree! ;)

Hatar när kändisar "fredas" just på grund av sitt kändisskap - de kommer undan med lååångt mycket mer än en vanlig svensson. Fnys.

2009-01-10 @ 20:07:38
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback