En weekend i grannlandet

Nu ska jag snart traska iväg till bussen. Med guide naturligtvis. Än vågar vi inte släppa ut mig själv på Oslos gator. Har haft en härlig helg med Josse. I fredags blev det party och kanske lite för mycket party med tanke på hur vi mådde igår. Men till slut började dagen även för oss om än ett antal timmar efter alla andra. Sen blev det lite promenad i ett snöigt Oslo och tacos till middag och sen Mello. Jag är ganska nöjd med att det året då jag faktiskt halvbojkottat mello lite är ett av de sämsta någonsin. Igår satt jag bara och suckade... Längtade tills det skulle vara slut så jag kunde se sista avsnittet av Brottskod försvunnen istället.

Funderar på om jag ska bygga på min lilla hög med saker som ska med i resväskan inför Thailand när jag kommer hem eller om jag ska strunta i det och lägga mig i badet... Hmm den som lever får se.
//T

Kommentarer
Postat av: Heléne

- bygg en liten hög..



men inte med kläder.. de köpar du dära nere! :)

(från hon som bara borde tagit med sig neccessär och typ bikini o handduk.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback