Hemma

Nu är vi hemma igen efter 2 härliga veckor. Dock har vi blivit förkylda båda två men eftersom jag åt mer ananas och vattenmelon till frukost än vad J gjorde så är jag redan på bättrningsvägen (J år efter sin sk "fettdiet" vilket innebar mycket bacon...). Jag har värsta energin nu på morgonen. Har städat badrummet och packat upp resväskan och plockat lite här och var. Nu blir det nog snart en tur in till stan och luncha med Josse hoppas jag.
Skriver mer och visar bilder sen någon gång.
//T

Kommentarer
Postat av: Heléne

välkommen hem! ska bli spännande att höra mera =)

Postat av: Ulle

Yes welcome welcome. Jag ska själv ta en tur till Riga i början av april, inte fullt så varmt men minst lika exotiskt skulle jag tro. Kram!

2009-03-21 @ 17:16:08
Postat av: K

Välkommen tillbaka till vintern! :-o

2009-03-23 @ 07:20:28
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Therese

Tackar tackar!

Och du K, här nere i väst är det vår :-)

2009-03-23 @ 10:23:38
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback