Ready for take off!

Nu har jag packat klart. Jocke också. Min packning är pytteliten och Jockes är jättestor trots att jag har tvingat honom att ta bort grejer. Nu ska ni inte tro att jag är en sån hemsk flickvän som går och plockar ur hans resväska i smyg (även om det är en underskattad teknik). Nej, min taktik är mycket mer raffinerad. "Vad har du tänkt ha till de byxorna då?" är en helt utmärkt replik. Då ser han lite fundersam ut en stund och till slut inser han att han inte har något som passar direkt i tröjhögen. "Det har du rätt i" är  ett vanligt svar på frågan och så plcokas det bort. Min anledning till att jag vill att han ska ha med sig så lite som möjligt? Ha ha! Då har jag inte särskilt smarta läsare om ni inte listat ut det. Jag vill ju ha så mycket plats som möjligt till mina grejer i hans väska på hemvägen! Moaha ha ha!!

Nåja, nu säger jag bye bye för lite drygt två veckor. Räknar inte med att sitta framför en dator i Thailand även om man aldrig ska säga aldrig.
Ha det fint! Det ska jag försöka ha.
//T

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas ni får det TOPPEN Therese - jag är äckligt avundsjuk. Kram!! Hälsa solen..

Postat av: Ulle

I fall du missar det, opera damen vann. Lite midre biffigt nu än på idrottsgalan det får ett fejjan gillande av mig. Kram på dig!

2009-03-14 @ 22:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback