Så där ja!

Nu börjar skallen fatta att det är helg. Jag kan dock inte fatta att det faktiskt är en vecka sen vi kom hem från Thailand! Det är ju knäppt! J är på väg in till stan. Han ville tydligen till webbhallen och det ligger precis på andra sidan gatan från mitt jobb så han kanske kommer upp en sväng. Om jag nu inte hunnit gå innan dess (lite sugen på ett nytt nagellack och vet inte om J vill följa med och spana på det..) för nu är det helt folktomt på kontoret och ingen jag kan fredagsprata lite med.

Får se om vi tar en liten after work eller om vi åker hem direkt sen. Vilket som blir nog bra.
//T

Kommentarer
Postat av: Heléne

fin layout!

Postat av: Therese

Leker lite men menyn har hoppat ner och jag får inte tillbaka den... Men tack!

2009-03-28 @ 12:23:34
URL: http://kdchicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback